Breaking Dawn

Jeg så nettopp dent nyeste traileren til New Moon, noe som fikk meg til å glede meg sikkelig til å se filmen når den endelig kommer! 😀
Men det minte meg også på at jeg ikke har lest ferdig Braking Dawn enda, og jeg kjøpte den i juli :O Jeg vet, det er ufattelig at jeg bruker så lang tid på å bli ferdig med den.
Men d har sine grunner, jeg har for det første jobbet en del, for det andre flyttet (noe som krever mye tid), og for det tredje har jeg hatt en god del drama i live mitt i en periode nå som har krevd min oppmerksomhet.

Nå som ting er litt mer i slow motion igjen har jeg faktisk klart å glemt av boka, helt til i dag. så nå i kveld skal jeg å lese litt igjen. Det er om jeg klarer å finne boka, husker ikke hvor jeg la den sist xD

Breaking_Dawn_cover

«How strong will I be?»
He grinned. «Stronger than I am.»

Legg igjen en kommentar

