The Jacket

I “What’s my name”  har Rihanna på seg en stripete jakke som jeg har så lyst på.

article-1315490-0B5DC3C9000005DC-543_468x725

H&M skal ha hatt denne jakken i USA, men selvfølgelig ikke i Norge.

striped-blazer-1-1

Så det vi må ta til takke med her i Norge er denne versjonen fra Gina Tricot. Jeg jubler ikke helt over de brune stripene, men den får duge.

41547901001_m

Jakken er kanskje litt Cruella Devil, Men det er det som gjør den kul.

Hva syns du om Rihanna-Jakken?

4 thoughts on “The Jacket

  1. Nja.. Vet ikke helt jeg. Hun kler jakka, men jeg tror ikke det er noe jeg kunne gått med. Og den fra Gina var helt forferdelig. Ikke noen god kopi nei xD

  2. Rihanna sin jakke. Megakul! Cruella De VIlle jakken, not so much. (Det jeg prøver å si er, at jeg liker den sorte og hvite, bedre enn den sorte, hvite og brune.)

Legg igjen en kommentar

