In love with Mars

jepp,  jeg er ganske betatt av Bruno Mars om dagen. Denne sangen sier vel alt.

Han er virkelig bare helt nydelig! Det er meg han synger om, han bare vet det ikke enda.

Det er bare synd at om jeg noen gang skulle får møte han så kommer nok forelskelsen min til å forsvinne nokså fort. Han knappe 165cm høy.

Hva syns du om Bruno Mars?

One thought on “In love with Mars

  1. HELT ENIG! Han har nyyyydelig stemme, og er superskjønn. Så har han pen hudfarge og. Men håret er litt for.. afrostort for meg :p Har ikke hørt noe annet av han en de tre kjente sangene though – men sånn er livet uten pc!

Legg igjen en kommentar

