Utfordring!

Jeg fikk en utfordring av Sandra her om dagen, so here we go:

4 tv-program jeg ser på: På tv ser jeg:

1. Gossip girl

2. Supernatural

3. Pretty little liars

4. vampire diaries

4 ting jeg har gjort i dag:

1. Stått opp

2. Mistet bussen min

3. Blitt våt på bena

4. Spist vanilje yoghurt ❤

4 ting på min ønskeliste:

1. Mer utstyr til min Canon ( fjernkontrol, stativ og fisheye lens)

2. Diktafon

3. Ny sanglærer

4. Mere klær.

4 ting jeg liker dårlig:

1. Edderkopper

2. kulde

3. Fisk

4. Kjedsomhet

Gi videre til 4 personer:

1. Elinetf

2. BlackSkinnd

3.thehybridize

4. birgitsmakeup

3 thoughts on “Utfordring!

  1. Hei! Vi kommer nok ikke til å lage et eget innlegg om utfordringen, det er ikke helt vår greie… men hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre i kommentarfeltet vårt, så svarer vi så godt vi kan! 🙂

Legg igjen en kommentar

