Fashion to my heart’s content

I dag er jeg syk så ingen outfit bilde i dag. I håp om at jeg skal bli fort frisk holder jeg senga i dag. Så det jeg har gjort bortsett fra å sove er å sett på vår/sommer 2011 kolleksjonene fra de store motehusene. Siden det er den perioden vi går inn i nå. Jeg har da valgt ut mine favoritter  fra de store trendene denne sesongen.

Marc Jacobs – 70-tallet

Her er det 70-tallet med skarpe farger, de lange og luftige sifong skjørtene er nok min favoritt.

John Galliano – Orientalsk stil

Her det mye bruk av mønster inspirert fra østen og silhuetter som minner om  kimonoen. Den hvite sifong kjolen ved 10:40 er til å dø for spør du meg.

Dolce & Gabbana – Den lille hvite

absolutt hver og en av antrekkene her er helt nydelige

Chloé – Minimalismen

Veldig enkle og rene linjer, vakker bruk av hvit fra topp til tå.

Any thoughts?

One thought on “Fashion to my heart’s content

  1. SV: vet ikke om kjolen finnes med katter på også, men kan godt hende, det er jo h&m, de har som regel alt 😉

    TUSEN TAKK FOR FILMEN! Da blir det snart fiskebenflette på meg snart også 😉 Og du har fin header, likte den veldig godt, du har så mye fint av klær ❤

Legg igjen en kommentar

