Outfit – Forgotten jewelry

IMG_0153 (2) - KopiIMG_0153 (2)

Topp Vero mooda, skjørt KappAhl, tilbehør H&M

I dag kom jeg over noen jeg helt hadde glemt at jeg hadde. Disse øredobbene fra H&M tror jeg kjøpte de for 2 år siden. De er jo ganske fine, så jeg skal begynne å bruke de igjen. Hvem vet, kanskje jeg finner noe mere som jeg har glemt.

One thought on “Outfit – Forgotten jewelry

  1. Hadde helt like bare med svart sånn ting inni.. Lurer på hvor de har tatt veien egentlig?! Husker at de er tunge å ha i en hel kveld ute :p Sikkert derfor de er vekke :p

Legg igjen en kommentar

