Something new

 Jepp,  jeg kjeder meg. Har egentlig nok å gjør i dag, skal vaske ned det gamle romme mitt. Så glad som jeg er i å vaske har jeg selvfølgelig utsatt det så lenge jeg kan. Jeg lærer aldri, men skal bevege på meg snart, tror jeg. I dag skal jeg også kjøpe litt mer hus-ting og gjøre meg helt ferdig med å pakke ut. Ting går ikke så fort med meg  🙂 MEN, var på IKEA med Joakim i går. Kjøpte dette. Har hatt lyst på sånn klesstativ lenge, bare de fineste klærne mine skal få henge her 🙂 Hylla tror jeg blir en utfordring, handyman etterlyses!!

2 thoughts on “Something new

  1. Har likt sånn bord bare i svart 🙂 Og det kan umulig være så vanskelig å sette opp en hylle, bare å finne fram noe skru/hamregreier å lage hull i veggen, så vips! Skjønner at det går i hvitt?

  2. ah, de har sånt stativ på ikea, altså! har hatt lyst på det sjøl. er så mye mer oversiktlig.

Legg igjen en kommentar

