Traces of You

Har nylig fått meg en knekk innen mitt private liv. Mistet noen som har vært en stor del av mitt hverdagsliv. Og selv om jeg så det komme så gjør det ikke mindre vondt. Det nå er noe som mangler. Hulrom må fylles, trist samtidig som spennende hva nytt som kommer. Selv om jeg ikke er helt klar for det akkurat nå, så ser jeg fram til å se hvilken retting live mitt går etter dette. Hvilke nye brikker jeg får utdelt. Men akkurat når har jeg nok med å fordøye det om har hendt og gi slipp.

The art of living lies in a fine mingling of letting go and holding on, time to lett go..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HvENKBrtNAg

This too shall pass

Legg igjen en kommentar

