Skal det være litt Restylane?!

De leppene der må jo være falske? Hva er det du bruker i leppene? Så flotte lepper; hvor har du fått gjort det? Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har fått slike spørsmål, og det er like fornærmende hver gang. Noen av de nekter til og med å tro på at de er naturlige, da får jeg jeg egentlig litt lyst til å slå til de. Forstår ikke hvorfor naturlige fyldige lepper skal være så lite troverdig. Men her er da beviset, bilde av meg i 2-årsalderen med de sammen leppene.

Som du kan se er det bare hårfargen jeg “jukser” på, og det er ikke akkurat noe stor hemmelighet! Smilefjes som rekker tunge

Pictures Egentlig forstår jeg ikke helt hva the big fuss over store lepper er for. Synes det er mye finere med medium-sized lepper med en dyp amor-bue slike som de på  bildet nedenfor har.

lepper Hva tenker du?

Legg igjen en kommentar

